Толстюк Тетяна Миколаївна
вчитель біології Кам'янець - Подільського ліцею 15
Кам'янець - Подіської міської ради
Хмельницької області, вчитель методист
Мільйони людей по всьому світу
надають перевагу спілкуванню в соціальних мережах. Це дає можливість ділитися
ідеями, новинами, фото, відео, інформацією, знаннями, навчанням, або ставити
запитання.
Соціальні мережі стали незамінними інструментами для особистого використання, і в бізнесі, і на роботі, і в навчанні. Вони орієнтовані на різну аудиторію, кожна має свою специфіку і пропонує свої функції.
Застосунок Тікток дає можливість зняти відео, додати в нього музику та спеціальні ефекти. Перевага в тому, що все це займає максимум одну хвилину. Зручний інтерфейс, якісний механізм рекомендацій, вбудований відеореадктор, – це все складові популярності тіктоку. З ним ти можеш стати відомим дуже швидко, а також якісно навчатися. Хтось скаже, що тікток – соціальна мережа, яка забирає час і негативно впливає на молодь. Але насправді це хороший багатофункціональний навчальний контент, проте не всі вміють ним користуватися. Механізм рекомендацій налаштований дуже якісно: вподобавши відео на конкретну тему, згодом ти отримаєш ще більше такого контенту у своїй стрічці. Тож якщо будеш лайкати відео тільки на наукові теми, твій тікток може перетворитися на розвиваючу платформу. Головне – вміти фільтрувати інформацію, тобто критично мислити! Які переваги має ця соціальна мережа: використовується нестандартне спілкування між учнями та вчителями, індивідуальна та групова взаємодія з учнями; це - нескінченне джерело інформації, освітніх ресурсів і натхнення. Вчитель стає популярним, прогресивним, прикольним, креативним, з ним цікаво, а діти, які мають кліпове мислення, - із задоволенням переглядають стрічку, запам'ятовуючи її набагато легше й отримуючи від цього задоволення.
Я створила відео, які використовую на уроках
біології. Ці відео охоплюють навчальний матеріал 7-11 класів. Так, як я створюю
їх перший рік, вони не об'єднанні у
групи по класах, вони завантажуються в моєму профілі по – порядку. На майбутнє
планую створити на своєму блозі сторінку, де їх по - групую. Відео короткі,
змістовні, займають до 1 хвилини, можуть бути більше 2 хвилин. У відео
використовую власні фото і відео, монтую, генерую, використовуючи увесь
можливий потенціал інтерфейсу. Монтуючи кожне наступне відео, навчаюся і можу
поділитися з усіма бажаючими. Якщо відео коротке, можу його генерувати одразу у
програмі. Якщо відео потребує додаткових матеріалів - генерую його у додатку Youcut. Цей відеоредактор зручний і має багато
можливостей. Далі я розміщую готове відео прямо у тікток студію.
Навчальне
відео можна використовувати на будь – якому етапі уроку: актуалізація знань,
вивчення нового матеріалу та закріплення його. Матеріал потрібно продумати,
подати його лаконічно, змістовно, зрозуміло. Учні очікують таку роботу, вони
пишуть відповіді прямо в коментарях, вказуючи прізвище. Чи доцільна така
навчальна робота? Думаю так! Учні працюють з бажанням, є зворотний зв'язок.
Якщо продуктивно працювати - буде результат!
Немає коментарів:
Дописати коментар